Pierwsza w tym roku sesja Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się w dniu 25 stycznia 2017 r. o godzinie 16.00 w Centrum Kultury w Resku.
Na środowe spotkanie przewidziano następujący porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad,
d) przyjęcie protokołu z sesji XXIII/2016.
2. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.
3. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji Rady.
4. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:
1) skargi wniesionej na działalność Dyrektora Zespołu Szkół w Resku;
2) skargi wniesionej na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej w Resku;
3) skargi wniesionej na działalność Dyrektora Centrum Kultury w Resku;
4) skargi wniesionej na działalność Dyrektora Przedszkola Miejskiego w Resku;
5) skargi wniesionej na działalność Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Resku;
6) rozwiązania straży miejskiej;
7) zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie nakładów inwestycyjnych poniesionych w związku z realizacją projektu pod nazwą „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków”;
8) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwoju Gminy Resko na lata 2015-2022”;
9) przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Resko na 2017 r.”;
10) wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowej na okres powyżej 3 lat.
11) projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
5. Wnioski i zapytania radnych.
6. Odpowiedzi na zapytania i wnioski zgłoszone w pkt. 5.
7. Wolne wnioski i komunikaty.
8. Zakończenie.
Resko24.pl
Komentarze
Nie przesadzaj z tymi norkami czepiasz się biednych zwierzątek !!
http://www.samorzad.lex.pl/czytaj/-/artykul/wniosek-o-rozszerzenie-porzadku-obrad-musi-byc-zrozumialy-i-kompletny/2
Czy był gotowy projekt uchwały? Czy Rada Gminy (i Urząd) nie narażają się na przegraną w sprawach administracyjnych wytoczonych przez niezadowolonego inwestora? Moim zdaniem ktoś tu nie zachowuje procedur formalnych (przypomnę, że wnioski ws. budowy fermy napłynęły z końcem grudnia, porządek obrad na sesji 25.1.2017 był opublikowany 17.1.2017, a decyzję o rozmowach nad uchwałą o MPZP podjęto 23-24.01.2017). Czy wszyscy Radni mieli możliwość zapoznania się z gotowym projektem?
Liczę na odpowiedzi samych Radnych...