Drukuj
Kategoria: AKTUALNOŚCI
Odsłony: 4495

30 czerwca upłynął termin zgłaszania propozycji do budżetu obywatelskiego, który będzie realizowany w 2018 r. Znamy już propozycję mieszkańców na wydanie 100 000 zł i budowę m.in. muszli koncertowej, muzeum, albo kąpieliska. Zapoznajcie się z pozostałymi pomysłami i zagłosujcie. Który jest najlepszy?

Jak poinformował Urząd Miejski w Resku wyłoniono wszystkie zadania zgłoszone przez mieszkańców Reska, spełniające wymagania „Regulaminu budżetu obywatelskiego". Poniżej prezentujemy pomysły na lokalne inwestycje:

  1. „Mała muszla koncertowa" park miejski
  2. „Wybudowanie żółtego szlaku historycznego w Resku" — teren całego miasta w różnych miejscach miasta ustawienie rzeźb np. Sydonii, garncarza, Vidanta itp.
  3. W ramach zadania, o którym mowa w punkcie 1 — teren całego miasta „Wprowadzenie technologi kodów QR przy tablicach informacyjnych"
  4. „Muzeum Regionalne w Resku" centrum miasta
  5. „Wypożyczalnia rowerów" centrum miasta
  6. „Kąpielisko miejskie w Resku" Rzeka Rega
  7. „Lodowisko" - sztuczne ul. Mickiewicza
  8. „Mobilny park nauki" budynek Szkoły Podstawowej
  9. „Remont mostków prowadzących przez Regę wraz z 2 mosty na Redze zlokalizowane na terenie rozbudową infrastruktury turystycznej" miasta
  10. „Rewitalizacja przestrzeni przystanków autobusowych miasto Resko w m. Resko"
  11. „Dokończenie odnawiania parku miejskiego — poszerzenie park miejski i utwardzenie alejek do nasypu kolejowego"
  12. „Miejsca pracy" - np. supermarket miasto Resko 

Projekt, który uzyska największe poparcie mieszkańców (najwięcej głosów), wpisywany zostanie do budżetu gminy Resko na rok 2018 i zrealizowany w tym roku. Głosować mogą mieszkańcy Reska, którzy ukończyli 16 lat i stale zamieszkują w Resku.

Zachęcamy mieszkańców Reska do oddawania głosów na wybrane zadanie. O tym, który z projektów będzie wybrany do realizacji, zdecydują sami mieszkańcy Reska. Zgodnie z „Regulaminem budżetu obywatelskiego", do realizacji w 2018 roku zostanie wybrane zadanie z listy inwestycja, która otrzyma najwięcej głosów, ale nie mniej niż 50.

Głosowanie nad zadaniami odbywać się będzie do 30 sierpnia 2017 roku. 

Kartę do głosowania w wersji papierowej będzie można:

1) wrzucić do urny ustawionej w budynku:

a) Urzędu Miejskiego w Resku, na parterze, na korytarzu, na stole,

b) Centrum Kultury, na parterze w czytelni;

2) złożyć w pokoju nr 12 — sekretariat, na I piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Resku;

3) przesłać pocztą na adres: 72-315 Resko, ul. Rynek 1, Urząd Miejski w Resku.

Karta do głosowania:

POBIERZ DOKUMENT

{edocs}BO_Resko_karta_glosowania.pdf{/edocs}

Resko24.pl/Urząd Miejski w Resku

R24PL
Redaktor: R24PL