Portal Resko24.pl - Menu boczne
Pin It

Komu zaufali mieszkańcy powiatu łobeskiego? Kto będzie rządził przez kolejne cztery lata? Nadal trwa liczenie głosów, frekwencja o godz. 17.30 w Gminie Resko wyniosła 37,65%.

W godzinach popołudniowych w lokalach wyborczych panował spory ruch. Jak można było zauważyć mieszkańcy jednak chcieli wypowiedzieć się w tych wyborach. Jest już po 21.00, lokale wyborcze zostały zamknięte. W gminie miejsko - wiejskiej Resko uprawnionych do głosowania było 6327 osób, do godz. 17.30 wydano 2832 karty.

Najwyższą frekwencja w naszym powiecie odnotowano w Radowie Małym - 47,45%, Dobra - 47,03%, Węgorzynie - 42,69%. Słabiej bo 37,95 w Łobzie i niestety w Resku najniższa frekwencja 37,65%. Pamiętajmy jednak, że są to wyniki z godz. 17.30. Komisje czeka teraz dokładne liczenie głosów.

Komu zaufaliśmy? Tego dowiemy się już wkrótce ...

Resko24.pl, dane według: http://wybory2014.pkw.gov.pl

R24PL
Redaktor: R24PL

Twoja reakcja na artykuł?

Komentarze  

Jacek
0 # Jacek 2014-11-16 23:27
Czy ktoś już coś wie? :)
Zgłoś administratorowi
p
0 # p 2014-11-17 01:50
Cytuję Jacek:
Czy ktoś już coś wie? :)


Tak, został wybrany burmistrz Reska.
Zgłoś administratorowi
Maria
-1 # Maria 2014-11-17 08:55
Cytuję p:
Cytuję Jacek:
Czy ktoś już coś wie? :)


Tak, został wybrany burmistrz Reska.

a kto nim został?
Zgłoś administratorowi
ewo
-3 # ewo 2014-11-17 12:34
Jedyny słuszny :lol:
Zgłoś administratorowi
franek
+3 # franek 2014-11-17 13:51
czyli układ zamknięty pozostał!!!
Zgłoś administratorowi
Reskowianin
+8 # Reskowianin 2014-11-17 16:39
Trzeba byś skończonym głupcem by tak twierdzić, macie racje układ pozostał, wychodzi na to że całe miasto jest w układzie skoro wybrało aktualnego burmistrza...
Zgłoś administratorowi
asia
-2 # asia 2014-11-17 19:04
kto na tych ludzi glosuje????przeciez to kpiny wszyscy narzekaja a wybieraja dalej tych samych ludzi,normalnie szkoda gadac
Zgłoś administratorowi
Jan
-1 # Jan 2014-11-17 19:39
Reskowianinie a czy aktualny burmistrz dostał sto procent poparcia, skoro całe miasto na niego głosowało? Kiedyś tylko PZPR 'miał' poparcie ponad 90 procentowe.

A co do układu zamkniętego, zgadzam się, nadal będzie istniał.

Społeczeństwo naszego miasta pokazało, że boi się podjąć radykalne decyzje, boi się zmian.
Zgłoś administratorowi
dermoklar
-4 # dermoklar 2014-11-17 20:06
zna ktoś szczegółowe wyniki, bo na razie tylko jedziecie na czerwińskiego to chyba wygrał
Zgłoś administratorowi
Edek
+7 # Edek 2014-11-17 20:17
Ot, takie uroki demokracji. Po wyborach widać efekty naszej obywatelskiej świadomości. Dopóki głos osoby z prostym kręgosłupem moralnym będzie równoważny z głosem lumpa prostytuującego swoim głosem za flaszkę jabcoka, dopóty żyć będziemy w takim cudownym reskim "realu". Jaki naród taka władza, jaka władza takie prawo, jakie prawo takie życie, jakie życie taki naród...
Zgłoś administratorowi
Jacek
+6 # Jacek 2014-11-17 20:19
Pan Arek około 1500 głosów, Pani Edyta około 1150 głosów.
Ogólnie w Resku spore zamieszanie z głosowaniem...., jest wiele zastrzeżeń.....
Zgłoś administratorowi
M. W.
+3 # M. W. 2014-11-17 20:31
Moja wina, moje wina, moja w winie jest cytryna, moje piwo, moja wódzia, chcesz w wyborach wziąć dziś udział?

Oczywiście nie było agitacji w dniu wyborów....
Zgłoś administratorowi
asia
+2 # asia 2014-11-17 21:14
Cytuję Edek:
Ot, takie uroki demokracji. Po wyborach widać efekty naszej obywatelskiej świadomości. Dopóki głos osoby z prostym kręgosłupem moralnym będzie równoważny z głosem lumpa prostytuującego swoim głosem za flaszkę jabcoka, dopóty żyć będziemy w takim cudownym reskim "realu". Jaki naród taka władza, jaka władza takie prawo, jakie prawo takie życie, jakie życie taki naród...



pieknie ujete i tak bylo i tym razem!!!niestety
Zgłoś administratorowi
Jacek
+2 # Jacek 2014-11-17 21:59
Chcieliśmy zmian? I tak zostało po staremu, na każdym szczeblu...
Zgłoś administratorowi
asia
+2 # asia 2014-11-18 08:08
Cytuję Jacek:
Chcieliśmy zmian? I tak zostało po staremu, na każdym szczeblu...



ci co bali sie o swoje stolki-zmian nie chcieli wiec tak wybrali
Zgłoś administratorowi
demokrata
+3 # demokrata 2014-11-18 09:31
w tym mieście nic się nie zmieni, dopóki młodzież nie będzie miała odwagi czegoś zmienić to będzie po staremu, do tej pory tylko starsi mieszkańcy głosują za cukierki, flaszkę i wczesniej przyniesioną emeryture. Mamy bardzo niskie potrzeby nam nie potrzeba w tym miescie pracy, nowoczesności radosnych starszych ludzi cieszących się z radości jesieni życia przecież im też się coś należy ale po glosowaniu widać żę chcą tylko tak zyć jak do tej pory. świat idzie z postepem a resko stoi w miejscu
Zgłoś administratorowi
Reskowianin
+7 # Reskowianin 2014-11-18 11:14
Czemu wrzucacie ludzi do jednego wora... Chcieliśmy... Jakie chcieliśmy ?! Pan chciał, Pani chciała, ale my ? Rozumiem, że jest Pan z ugrupowania Pani Edyty, jak widać za mało was było. Jaki wniosek. Może nie wszyscy, ale WIĘKSZOŚĆ - bo to jest podstawą demokratycznych wyborów - głosowała za Panem Arkadiuszem. Czemu tylko wy widzicie same czarne strony wyborów i "obecnego nowego gospodarza" ? Wiecznie tylko "stara ekipa", "układy", "oszukane wybory" itd. Spodziewałbym się takiego zachowania po dziecku 5 letnim nie po dorosłych ludziach. Myślę, że należy pogratulować zwycięstwa Panu Arkadiuszowi jak i Pani Edycie za walkę oraz całej "nowej" i "starej" Radzie. Miejmy nadzieję, że ich decyzje nie będą krzywdzące, a sami radni będą kierować się nie ugrupowaniem politycznym tylko wspólnym dobrem mieszkańców. Bo po to ich wybraliśmy, aby nie kierowali się załatwianiem indywidualnych spraw i znajomych tylko WSZYSTKICH !!! - zarówno dyrektorem jak i menelem z ulicy.
Zgłoś administratorowi
Ja
+1 # Ja 2014-11-18 11:15
A mi to pasuje i ciesze się zostaje po staremu :-)
Zgłoś administratorowi
demokrata
+1 # demokrata 2014-11-18 12:20
wybory wygrała stara klika. Ludzie w resku nie chcą zmian, chcą dalej żyć w marazmie my jestesmy tanim narodem sprzedajemy głosy za flaszkę ,cukierki, i wcześniej przyniesioną emeryturę, Wyobrażałem sobie że wybrana nowa władza coś zmieni ale my nie chcemy zmian stara władza ze wspaniałymi pracwnikami gminy będzie rządzić kolejne 4 lata i ma gdzieś mieszkńców my jestesmy potzebni jak mieso armatnie tylko w wyborach no ale cóż rzeki nie cofniemy...
Zgłoś administratorowi
asia
+2 # asia 2014-11-18 13:06
ta wcześniejsza emerytura nawet nie startuje ze swojego rejonu,tylko aby wygrac nic sie nie liczy jak chcecie takich radnych to gratuluje poziomu!!!!
Zgłoś administratorowi
asia
0 # asia 2014-11-18 13:10
Bo po to ich wybraliśmy, aby nie kierowali się załatwianiem indywidualnych spraw i znajomych tylko WSZYSTKICH !!! - zarówno dyrektorem jak i menelem z ulicy.
jak do tej pory patrzeli tylko na swoje interesy to wierz mi ze teraz nie dostana olśnienia
Zgłoś administratorowi
asia
+2 # asia 2014-11-18 13:12
chyba najbardziej ciesza sie urzędnicy ze bedzie po staremu, dalej mogą w czasie pracy latac lumpach ,kupowac staniki na bazarze i siedziec cichuutko jak myszy pod miotłą....
Zgłoś administratorowi
wyborca
+2 # wyborca 2014-11-18 14:24
#15 demokrata 2014-11-18 09:31
w tym mieście nic się nie zmieni, dopóki młodzież nie będzie miała odwagi czegoś zmienić to będzie po staremu, do tej pory tylko starsi mieszkańcy głosują za cukierki, flaszkę i wczesniej przyniesioną emeryture. Mamy bardzo niskie potrzeby nam nie potrzeba w tym miescie pracy, nowoczesności radosnych starszych ludzi cieszących się z radości jesieni życia przecież im też się coś należy ale po glosowaniu widać żę chcą tylko tak zyć jak do tej pory. świat idzie z postepem a resko stoi w miejscu

Nie uważam że Resko stoi w miejscu. Moim zdaniem to co sie obecnie tu dzieje na to nie wskazuję. Uważam ze wiele miast w Polsce może nam zazdrościć tylu zmian.
Zgłoś administratorowi
wyborca
+2 # wyborca 2014-11-18 17:39
Prozę mi powiedzieć co takiego się wielkiego dzieje że cała polska może nam zazdrościć ,powstały nowe akłady pracy, odbyły się targi pracy, zmniejszyło się bezrobocie(z mamy największe chyba w polsce) młodzież ucieka gdzie się da, to nazywamy postępem ,nowoczesnością i tego możnanam zazdrościć. Przecież nowy stary burmistrz zawsze mówił że inwestorów mu w resku nie potrzeba no to gratuluję postęru
Zgłoś administratorowi
wyborca
-3 # wyborca 2014-11-18 18:05
[quote name="wyborca"]Prozę mi powiedzieć co takiego się wielkiego dzieje że cała polska może nam zazdrościć ,powstały nowe akłady pracy, odbyły się targi pracy, zmniejszyło się bezrobocie(z mamy największe chyba w polsce) młodzież ucieka gdzie się da, to nazywamy postępem ,nowoczesnością i tego możnanam zazdrościć. Przecież nowy stary burmistrz zawsze mówił że inwestorów mu w resku nie potrzeba no to gratuluję postęru
Resko to nie Szczecin czy inne duże miasto w Polsce dlatego młodzi ludzie wyjeżdżają ponieważ chcą spróbować czegoś nowego. Nie ma tu Uniwersytetów itp dlatego wiele osób które wyjedzie już tu nie wraca gdyż zostaję tam gdzie ukończyło szkołę wyzszą Uważam że w takim mieście jak Resko nie da się utworzyć tylu zakładów aby każda osoba która ukończy edukację miała pracę na miejscu ( to jest po prostu nie możliwe do wykonania w żadnym innym mieście). Po prostu jednym się uda drugim nie. Każdemu się nie dogodzi.
Zgłoś administratorowi
wyborca
+6 # wyborca 2014-11-18 18:43
jadalej czekam co takiego się dziejee cała polska może nam zazdrościć jak się coś mówi to wypada uzasadnic
Zgłoś administratorowi
JA
0 # JA 2014-11-18 19:09
DO wyborca.

Trochę ortografii i składni, by się przydało, chociaż na poziomie trzeciej klasy szkoły podstawowej. A czego może nam zazdrościć Polska, np. inwestycji, sponsorów i wiele innych rzeczy, które były i są obecnie przeprowadzane w tak małym miasteczku jak Resko.
Zgłoś administratorowi
wyborca
-2 # wyborca 2014-11-18 19:16
Po pierwsze nie napisałem ze cała Polska tylko wiele miast :-| i chodziło mi o inwestycje które zostały przeprowadzone np: rewitalizacja rynku, ilość pozyskanych środków itp.
Zgłoś administratorowi
wyborca
+2 # wyborca 2014-11-18 19:52
rewitalizacja to nie zasługa burmistrza tylko brazylijczyka i całej rady, itp to nie wiem co to jest. bo najłatwiej powiedzieć itp i co dalej? pozyskanie środków unijnych to żadna łaska ale na drogi gminne to nie złożono żadnego wniosku są zrobione tylko drogi powiatowe.tylko wójt gminy radowo małę zrobił nawięcej dróg gminnych
Zgłoś administratorowi
wyborca
-2 # wyborca 2014-11-18 20:07
Widzę że ta dyskusja nie ma sensu bo mam do czynienia z osobą która jest bardzo przeciwna władzy Pana Czerwińskiego i widzi tylko same minusy.
Zgłoś administratorowi
Arkadiusz.
-6 # Arkadiusz. 2014-11-18 20:58
Wyborco... właśnie na odwrót - nie zrobiono żadnej drogi powiatowej, a gminne są robione. Powiat ma pilniejsze drogi niż tutejsze. O drogach powiatowych między wsiami można pomarzyć.

Pozyskanie środków unijnych i z różnych funduszy to nie łaska - masz rację - lecz z bierności urzędu mogłoby wynikać zerowe ich pozyskanie (w odróżnienia do pozostałej części powiatu w resku pozyskano ich sporo).

Jakkolwiek narzekam na finansowanie mało sprawnej i ekonomicznie nieuzasadnionej fotowoltaiki przez państwo... tak uważam, że jeśli jesteśmy tak bogatym krajem, że nas stać... to dobrze że zrobią to w gminie w której mieszkam (a nie w gminie sąsiedniej, czy na podkarpaciu).

jeśli uważasz, że nowa klika ma lepsze pomysły to zacytuj - z haseł wyborczych odczytałem same brednie... typu przyjazny urząd (jak to zrobić? zwolnić kilku "na zachętę"? czy zatrudnić kilku nowych?)
Zgłoś administratorowi
Jan
+8 # Jan 2014-11-18 21:54
No tak, najlepiej obiecać basen dla miejscowości 5 tysięcznej. Fakt, w tej chwili jest to najbardziej potrzebna inwestycja.
Brawo

Reorganizacja Straży Miejskiej w Resku. Myślę, że jest to dobry pomysł, chyba że p. Burmistrz chciałby zatrudnić jeszcze jednego Strażnika do obsługi radaru, bo chyba jeden nie daje rady.

Władza jest od tego aby starać się i korzystać z funduszy unijnych i działać dla dobra Gminy. Wielkiej łaski p. Burmistrz nie robi.
Zgłoś administratorowi
Jacek
+9 # Jacek 2014-11-18 23:26
Cytuję demokrata:
wybory wygrała stara klika. Ludzie w resku nie chcą zmian, chcą dalej żyć w marazmie my jestesmy tanim narodem sprzedajemy głosy za flaszkę ,cukierki, i wcześniej przyniesioną emeryturę, Wyobrażałem sobie że wybrana nowa władza coś zmieni ale my nie chcemy zmian stara władza ze wspaniałymi pracwnikami gminy będzie rządzić kolejne 4 lata i ma gdzieś mieszkńców my jestesmy potzebni jak mieso armatnie tylko w wyborach no ale cóż rzeki nie cofniemy...


Fajny program wyborczy :) rozdawać cukierki, stawiać alkohol, dowozić wcześniej emerytury... inaczej wygrać się nie da....
Zgłoś administratorowi
daga
+5 # daga 2014-11-19 07:28
[quote name="Jan"]No tak, najlepiej obiecać basen dla miejscowości 5 tysięcznej. Fakt, w tej chwili jest to najbardziej potrzebna inwestycja.
Brawo

Reorganizacja Straży Miejskiej w Resku. Myślę, że jest to dobry pomysł, chyba że p. Burmistrz chciałby zatrudnić jeszcze jednego Strażnika do obsługi radaru, bo chyba jeden nie daje rady.

Władza jest od tego aby starać się i korzystać z funduszy unijnych i działać dla dobra Gminy. Wielkiej łaski p. Burmistrz nie robi.[/quoa


a jedak sa ludzie którzy w to wszystko wierzą, bili pięknie brawo na spotkaniech z p. Czerwińskim, chciece mieć basen-będzie, chcecie mieć nowe drogi -będą,chcecie mieć nowoczesną gmine-będzie. łykają jak mełe pelikany...wybraliście to teraz obietnice egzekwujcie bo chyba szybko sobie nie popływacie!!!
Zgłoś administratorowi
demokrata
+8 # demokrata 2014-11-19 16:17
nie jestem żadnym przeciwnikiem, ale mieszkam tu prawie całe swoje życie i widzę co się zmienia w moim mieście.
Zapraszam na I sesję rady zobaczy pan jak dzielą sie władzą, chyba pan nigdy nie był na radzie zdziwi sie pan kogo będzie proponował pan burmistrz do zarzadu. Mozna sie domyslić, że tych ,którymi można manipulować uwierzy mi pan. Proszę mi wierzyć kocham to miasto i na sercu leży mi dobro tej gminy.
Zgłoś administratorowi
Jan
+7 # Jan 2014-11-19 21:10
Myślę, że p. Burmistrz ma już jedynego, (po) słusznego kandydata na przewodniczącego Rady, znanego mecenasa sportu i kobiet.
Zgłoś administratorowi
Jan
+2 # Jan 2014-11-21 22:38
A miałbym jedno pytanie: czy przed wyborami można legalnie zmienić adres zameldowania aby kandydować z innego okręgu? Inna sprawa, czy to jest etyczne i fair wobec wyborców?
Zgłoś administratorowi
Jacek
+4 # Jacek 2014-11-22 09:52
Cytuję Jan:
A miałbym jedno pytanie: czy przed wyborami można legalnie zmienić adres zameldowania aby kandydować z innego okręgu? Inna sprawa, czy to jest etyczne i fair wobec wyborców?


Fair może nie, tak samo jak "kupowanie" głosów cukierkami itp... Dorzuciłbym jeszcze samą weryfikację głosów nieważnych....
Zgłoś administratorowi

Komentarze można dodawać po zalogowaniu. Zapraszamy do dyskusji.

Zaloguj
x
x
Zarejestruj
x