Resko, 20 listopad 2023 rok
INFORMACJA
Mając na uwadze ogłoszenie Burmistrza Reska w sprawie naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miejskim w Resku – opiekuna dziecięcego Żłobka Miejskiego w Resku oraz pomocy opiekuna dzieci informuję, że zatrudnienie na w/w stanowiska nastąpi z dniem 29 grudnia 2023 r. w wymiarze połowy etatu.
Z dniem przyjęcia dzieci do Żłobka, nastąpi zmiana warunków pracy na w/w stanowiskach, z połowy etatu na pełny etat.
BURMISTRZ RESKA – ARKADIUSZ CZERWIŃSKI
ul. Rynek 1, 72-315 Resko
BURMISTRZ RESKA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO W URZĘDZIE MIEJSKIM
W RESKU – POMOC OPIEKUNA DZIECIĘCEGO ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W RESKU (WOŹNA)
I. Określam niżej wymienione wymagania dla kandydatów na w/w stanowisko:
1) korzysta z pełni praw publicznych;
2) posiada co najmniej wykształcenie średnie;
3) posiada minimum pół roku doświadczenia w pracy z dziećmi do lat 3;
4) posiada znajomość podstaw pielęgnacji małego dziecka;
5) posiada umiejętność pracy w zespole;
6) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;
7) wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
8) nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne.
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe - wynikające z realizacji " Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Resko" stanowiącego załącznik do Uchwały nr II/14/18 Rady Miejskiej w Resku z dnia 5 grudnia 2018 r.
1) zameldowanie i stałe zamieszkiwanie w mieście Resko:
lp. |
nazwa ulicy |
nr porządkowe budynków |
1 |
Bohaterów Monte Cassino |
nr 12 |
2 |
Bohaterów Warszawy |
cała ulica z wyjątkiem nr 5, 13 i 14 |
3 |
Borków (d. Hanki Sawickiej) |
cała ulica z wyjątkiem nr 2 i 3 |
4 |
Długa (d. Dąbrowszczaków) |
cała ulica |
5 |
Jedności Narodowej |
nr 1-10 oraz 31-33C |
6 |
Kościelna |
cała ulica |
7 |
Krótka |
cała ulica |
8 |
Krzywa |
cała ulica |
9 |
Młyńska |
cała ulica |
10 |
Nadrzeczna |
cała ulica z wyjątkiem nr 10 i 21 |
11 |
Okrzei |
cała ulica |
12 |
Parkowa |
cała ulica |
13 |
Rynek |
cała ulica |
14 |
Szczecińska |
cała ulica |
15 |
Środkowa |
cała ulica |
16 |
Wąska |
cała ulica |
17 |
Wojska Polskiego |
nr 17-37 oraz 62-66E |
lub
2) zameldowanie i stale zamieszkiwanie na terenach wiejskich:
- obszar Iglice obejmujący miejscowości: Iglice, Orzeszkowo, Stołążek i Potuliny,
- obszar Komorowo obejmujący miejscowości: Komorowo i Porąbkę,
- obszar Lubień Dolny obejmujący miejscowość Lubień Dolny,
- obszar Łagiewniki obejmujący miejscowości: Łagiewniki i Bezmoście,
- obszar Przemysław obejmujący miejscowości: Przemysł i Naćmierz,
- obszar Siwkowice obejmujący miejscowości: Siwkowice, Sąpólko, Taczały, Godziszewo,
Miłogoszcz, Sienno i Żerzyno,
- obszar Policko obejmujący miejscowości: Policko, Trzaski, Świekotki, Luboradz, Mokronos
i Słowikowo.
Z zastrzeżeniem, że o ile nie zostanie złożona aplikacja spełniająca wymagania, o których mowa wyżej, będą rozpatrywane aplikacje nie spełniające tego wymogu.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przyjmowanie dziecka do żłobka;
2) sprawowanie opieki nad dziećmi od 20 tygodnia życia do lat 3;
3) dbanie o bezpieczeństwo dzieci;
4) powiadamianie pielęgniarki o zauważonych objawach chorobowych u dzieci;
5) kontrolowanie stanu zabawek i pomocy wychowawczych, czuwanie nad ich właściwym używaniem
i konserwacją;
6) dbanie o porządek i estetyczny wygląd pomieszczeń Żłobka;
7) wykonywanie codziennych czynności w zakresie karmienia, mycia, układania do snu oraz pomoc przy czynnościach higienicznych i fizjologicznych;
8) przygotowanie dzieci do odpoczynku i czuwanie nad jego przebiegiem oraz korzystania ze świeżego powietrza;
9) przygotowywanie pomocy do zajęć i dekoracji pomieszczeń;
10) przestrzeganie przepisów p/poż. i BHP.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w wymiarze połowy etatu;
2) system czasu pracy – podstawowy;
3) wymiar i rozkład czasu pracy:
a) dobowa norma w godzinach – 4, dopuszcza się przedłużenie nie więcej niż do 8 godzin,
b) przeciętny tygodniowy w godzinach – 20,
c) okres rozliczeniowy w miesiącach - 4;
4) miejsce wykonywania pracy: Żłobek w Resku, ul 1Maja 6, 72-315 Resko.
V. Wymagane dokumenty:
1) podpisane własnoręcznie curriculum vitae (CV);
2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
3) inne dodatkowe kserokopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności (ukończone kursy, szkolenia, warsztaty i inne);
4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o niekaralności;
6) oświadczenie, że nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;
7) oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska - pomocy opiekuna dziecięcego (woźnej);
9) oświadczenie z własnoręcznie podpisaną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Burmistrza Reska oraz osoby upoważnione przez niego, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, o którym mowa
w niniejszym ogłoszeniu.”
VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1) osobiście, w budynku Urzędu Miejskiego w Resku, ul. Rynek 1, pokój nr 13;
2) w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego pocztą elektroniczną na adres: /32y5b4kseh/SkrytkaESP
3) pocztą tradycyjną w wersji papierowej na adres Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, 72-315 Resko
z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko opiekunki;
w dniach: 20 listopada 2023 r - 4 grudnia 2023 r (liczy się data wpływu
do Urzędu Miejskiego w Resku).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie - nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.resko.pl/ , w zakładce „informacje” i dalej „nabór na wolne stanowisko urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej
w budynku Urzędu Miejskiego w Resku.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Burmistrz Reska może unieważnić konkurs na każdym etapie bez podawania przyczyn. Informacja o unieważnieniu konkursu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej gminy Resko.
2. Dokumenty złożone przez kandydatów nie podlegają zwrotowi.
3. Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
4. Złożone przez kandydatów dokumenty aplikacyjne nie będą wykorzystywane przy innych procesach rekrutacyjnych ani w innych celach.
5. Zgodnie z art.13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych - informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0%.
6. Niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, będzie skutkować pozostawieniem aplikacji bez rozpoznania.
Burmistrz Reska – Arkadiusz Czerwiński