Portal Resko24.pl - Menu boczne
Pin It

Warszawa Sejm ZS Resko 2024 01Ruszyliśmy na Warszawę nocą, podróż autobusem mogła być męcząca, ale nam dopisywał humor, zbliżał się Dzień Kobiet i wizyta w miejscu znanym wyłącznie z telewizji.

Okazja nietypowa, skorzystaliśmy z zaproszenia biura poselskiego pana Artura Łąckiego, podobnie jak szkoły z Węgorzyna, Runowa Pomorskiego oraz Starogardu. Organizatorem wycieczki był pan Józef Drozdowski.
Mieliśmy okazję zobaczyć wystawę prezentującą historię sejmu i parlamentaryzmu, uczestniczyć na galerii w czasie debaty na Sali Posiedzeń. Marszałkiem prowadzącym był wówczas Włodzimierz Czarzasty, który przywitał nasze szkoły, przez chwilę pojawił się marszałek Szymon Hołownia.

W trakcie zwiedzania korytarzy sejmowych mijaliśmy znanych polityków. Bardzo ciepło przywitała się z nami pani poseł Krystyna Skowrońska, z zaangażowaniem motywowała do aktywności społecznej, na koniec złożyła życzenia z okazji Dnia Kobiet. Wizytę w sejmie zakończyliśmy smacznym obiadem w restauracji sejmowej.

To nie był koniec dnia w Warszawie, udaliśmy się Krakowskim Przedmieściem na Plac Zamkowy pod Kolumnę Zygmunta, w drodze powrotnej na Grób Nieznanego Żołnierza.
Wycieczka udana, wrażenia niezapomniane. Jeszcze raz podobnie jak Szkoła Podstawowa ze Stargardu, tak i my uczniowie ze Szkoły Podstawowej ZS w Resku dziękujemy za organizację wycieczki przez biuro poselskie Artura Łąckiego.

Uczniowie klasy 7a, 7b i 8a ZS w Resku

Resko24.pl/ZS Resko

Piotr Bartnicki
Redaktor: Piotr Bartnicki
"Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba jeszcze mówić do ludzi" - Stanisław Jerzy Lec

Twoja reakcja na artykuł?

Komentarze można dodawać po zalogowaniu. Zapraszamy do dyskusji.