Portal Resko24.pl - Menu boczne
Pin It

Województwo Zachodniopomorskie w nietypowy sposób reklamuje swój potencjał. Od czwartku 9 kwietnia w samym centrum Poznania można oglądać mural, który w artystyczny sposób nawiązuje do Pomorza Zachodniego. Rysunek jest częścią dużej kampanii promującej nasz region.


Dzieło powstawało od 7 kwietnia na ścianie Kupca Poznańskiego przy placu Wiosny Ludów w Poznaniu. Autorami są uznani muraliści: „Mr. Lump” ze Szczecina, który jest stypendystą marszałka w dziedzinie kultury z roku 2013 oraz „Cekas” – artysta z Poznania. Mural o wymiarach 12,3m x 13,4m okraszony jest logo Pomorza Zachodniego i w artystycznym ujęciu zawiera istotne dla naszego regionu hasła: wiatr, energia, dynamika, gospodarka, rozwój. Będzie można go oglądać do końca kwietnia. Mural w Poznaniu to jedno z ambientowych działań w ramach kampanii „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość”.

To nie koniec tego typu działań promujących nasz region. Wkrótce podobne malowidła pojawią się na ścianach Warszawy i Krakowa. W stolicy, w maju, promować będziemy turystykę rodzinną w naszym regionie. Działania w Krakowie zaplanowano na czerwiec, a mural zachęcać będzie do aktywnego wypoczynku na Pomorzu Zachodnim. W każdym z miast, w których powstawać będą murale, pracom towarzyszyć będą jednodniowe imprezy streetart’owe, których aranżacją zajmie się znany szczeciński DJ Falcon - Paweł Falkiewicz.

Kampania promocyjna „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” trwa od października 2014 do czerwca roku tego rok. Promowane są dwa komponenty: gospodarka i turystyka. Obejmuje m.in. emisje w telewizji, na portalach internetowych, kinach oraz działania ambientowe. Koszt całej kampanii to łącznie 8 mln zł. Całość finansowana jest ze środków unijnych (RPO 2007-2013).

Biuro Prasowe
Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego

R24PL
Redaktor: R24PL

Twoja reakcja na artykuł?

Komentarze można dodawać po zalogowaniu. Zapraszamy do dyskusji.

Zaloguj
x
x
Zarejestruj
x