Portal Resko24.pl - Menu boczne
Pin It

,,Niezwykła przyroda Wyspy Wolin” – pod takim hasłem odbyła się wycieczka dzieci z klasy 3d SP Resko. Wycieczka była dużym przeżyciem - pierwszy raz z klasą dwa dni poza domem. Oto, co napisały dzieci o swoich wrażeniach.

W dniach 4-5 października byliśmy na wycieczce w Wolinie i Międzyzdrojach. Najpierw pojechaliśmy do Wolina. Tam zwiedzaliśmy wioskę wikingów. Przewodnik opowiedział nam, jak żyły plemiona Wikingów i Słowian. Potem zwiedziliśmy Międzyzdroje. Byliśmy na molo, na którym bardzo wiało, bo na morzu był sztorm. Następnie zwiedziliśmy Aleję Gwiazd, na której widzieliśmy odciski dłoni celebrytów. Był tam również odcisk Michała Żebrowskiego. Potem poszliśmy na bardzo duży plac zabaw. Następnie autokar zawiózł nas na miejsce noclegu. Tam zjedliśmy obiadokolację i poszliśmy na spacer nad morze. Na następny dzień zwiedziliśmy Żubrowisko i punkty widokowe rozlewiska Świny. Byliśmy też nad jeziorem Turkusowym. Najbardziej podobało mi się Żubrowisko oraz duży plac zabaw przy morzu. Marysia

Ale tam było fajnie! Były żubry i dziki.
Poszliśmy na plażę i później do hotelu. O, jeszcze poszliśmy tam gdzie mieszkają Wikingowie. Całkiem dużo było schodów. Wszystko było fajne! Mogliśmy się bawić. Pan Pilot był miły i zaprowadził nas na plac zabaw. No i było piękne
morze. Weronika

Całą klasą pojechaliśmy na wycieczkę po Wyspie Wolin. Pierwszego dnia odwiedziliśmy centrum Słowian i Wikingów w Recławiu. Pan nas oprowadzał po wiosce, opowiadał o tym miejscu i pokazywał różne rzeczy .Mnie najbardziej podobała sie broń, którą pokazywał nam Pan. Później był spacer na Wzgórze Gosoń i na molo w Międzyzdrojach, gdzie mieliśmy czas do siebie. Pod koniec dnia przyjechaliśmy do naszego obiektu. Po rozpakowaniu się w pokojach, poszliśmy cos zjeść. .Dzień zakończył się zabawą na placu i spacerem po plaży. Drugiego dnia pojechaliśmy do żubrowiska .Widzieliśmy różne zwierzęta. Następnie dotarliśmy na Wzgórze Zielonka, gdzie widzieliśmy bunkier, ,w którym kiedyś znajdował się skład broni. Odwiedziliśmy jezioro Turkusowe. W drodze powrotnej zajechaliśmy do restauracji ,,Pod kogutem”. Cały dzień bardzo szybko minął. Szkoda. Chciałbym zostać tam dłużej. Marcel

We wtorek wyjechaliśmy z Reska autobusem na wycieczkę do Wolina. Byliśmy w wiosce wikingów. Poszliśmy na plażę pozbierać kamienie i pochodzić po piasku. Zdobyliśmy punkt widokowy na Wzgórzu Gosoń, gdzie bardzo mi się podobało. Późnym popołudniem dojechaliśmy do hotelu, gdzie zjedliśmy obiadokolację. Drugi dzień zaczęliśmy od śniadania. Poszliśmy na spacer do żubrowiska zobaczyć żubry. Na Wzgórzu Zielonka znalazłem piękne kamyki do mojego akwarium. Wycieczka była udana, choć pogoda nie dopisała. Mam nadzieję, że niebawem powtórzymy wycieczkę. Czarek

Wyjechaliśmy na wycieczkę o godz.8:00.Potem jechaliśmy i zatrzymaliśmy się przy wiosce Słowian i Wikingów. Z wioski na aleje gwiazd. A z alei na molo. I wariowaliśmy, bo wiatr nas bujał. Z molo do hotelu. W pokoju bawiliśmy się zabawkami. I urządziliśmy imprezę!!! .Potem nie mogliśmy usnąć, ale jakoś usnęliśmy. Rano wstaliśmy na śniadanie. Po śniadaniu pojechaliśmy do Wolińskiego Parku Narodowego. Tam oglądaliśmy zwierzęta. Byliśmy też nad jeziorem Turkusowym i na Wzgórzu Zielonka. Następnie pojechaliśmy na obiad. Po obiedzie pojechaliśmy do domu. Kuba W

We wtorek wraz z całą klasą pojechałem autokarem na wycieczkę
w okolicę Międzyzdrojów. Razem z nami pojechała pani Roszyk.
Najpierw byliśmy w osadzie Wikingów. Były tam stare przedmioty.
Widziałem też wielki bęben. Potem pojechaliśmy nad morze. Spacerowaliśmy jego brzegiem. Wieczorem poszliśmy spać.
Rano po śniadaniu odwiedziliśmy piękne miejsca: jezioro Turkusowe, Wzgórze Zielonka. Wieczorem pojechaliśmy do Reska. Było fajnie. Maciek

Pewnego dnia pojechałam z moją klasą na wycieczkę do Międzyzdrojów . Mieszkałam w czteroosobowym pokoju z Julą , Nadią i Marysią . Nasza kwatera była położona niedaleko plaży .W Międzyzdrojach bardzo mi się podobało, ponieważ zwiedzaliśmy różne miejsca . Byliśmy w Żubrowisku, widziałam żubry, jelenie ,dziki i orły. Podobało mi się też wyprawa nad jezioro Turkusowe! Już teraz wiem, dlaczego tak się nazywa, ponieważ ma kolor turkusowy. Wieczorem byliśmy na plaży , było super . Podziwialiśmy nadmorskie widoki . Wycieczka była ciekawa i pouczająca . Chciałabym pojechać jeszcze raz z moją klasą. Pozdrawiam. Lena

Drugiego dnia byliśmy w Wolińskim Parku Narodowym i tam widzieliśmy dziki, żubry, jelenie oraz orła bielika. Drzewa w Wolińskim Parku Narodowym o tej porze roku drzewa miały kolor złoty. Mateusz G.

We wtorek, o godzinie 8:00, wyjechaliśmy na wycieczkę szkolną do Wolina. Zwiedzaliśmy wioskę Wikingów. Byliśmy też w zoo. Zobaczyłem tam orła, jelenia, dziki i żubry. W zoo bardzo podobał mi się jeleń. Zwiedziliśmy molo. Tam mogliśmy kupić pamiątki. Widziałem też Jeziorko Turkusowe. Z wycieczki wróciliśmy o 17:30. Wycieczka była bardzo interesująca i zabawna. Pozdrawiam. Kacper

Podobał mi się spacer Aleją Gwiazd. Wieczorem spacerowaliśmy nad morzem. Fajnie było, kiedy bawiliśmy się na placu zabaw. Byliśmy w żubrowisku. Cieszę się z kupionej przeze mnie pamiątki dla rodziców. Śmiesznie było na molo. Ciekawa była jazda autokarem. Julcia

Pojechaliśmy z całą klasą na wycieczkę do Wolina. W Recławiu zwiedziliśmy wioskę Wikingów. Pan przebrany za Wikinga oprowadził nas po chatach. Widzieliśmy ich stroje oraz jak mieszkają. Nadia

Pozostałe zdjęcia:

Resko24.pl/SP Resko

R24PL
Redaktor: R24PL

Twoja reakcja na artykuł?

Komentarze można dodawać po zalogowaniu. Zapraszamy do dyskusji.